Compliment of klacht?

Als huurder mag u van ons een goede service verwachten. Bent u tevreden of juist niet? Wij horen het graag.

Laat het ons HIER weten.

Veel gevraagd over Compliment of klacht?

Bent u tevreden en wilt u ons een compliment geven?

Wij horen het graag! Geef HIER uw compliment door.

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

U kunt ons bellen, dan spreken wij de klacht met u door. We kijken dan of we er samen uit kunnen komen.

Direct melden? Klik dan HIER.

Een brief sturen kan ook. Binnen 5 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging. Binnen 2 weken laten wij u weten wat wij met uw klacht doen. Bij spoedeisende zaken krijgt u zo snel mogelijk antwoord.

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie mij bieden. Wat kan ik doen?

Bent u niet tevreden met de manier waarop de klacht is afgehandeld of met de oplossing die is voorgesteld? Dan kunt u uw klacht via het formulier Klachtenadviescommissie sturen naar de klachtenadviescommissie Postbus 604, 8000 AP Zwolle. Of mailen naar klachtenadviescommissie@deltawonen.nl

 

Hoe dien ik een klacht in bij de Klachtenadviescommissie?

Voordat u een klacht indient bij de Klachtenadviescommissie, vragen wij u eerst contact met ons op te nemen. Onze klachtenexpert zorgt dat uw klacht bij de leidinggevende terecht komt.

Wij zoeken graag met u naar een oplossing. Geef HIER uw klacht door.

Komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht digitaal indienen of via het formulier Klachtenadviescommissie. Dit formulier stuurt u naar de klachtenadviescommissie Postbus 604, 8000 AP Zwolle. Of mailen naar klachtenadviescommissie@deltawonen.nl

 

 

Ik heb een klacht ingediend bij de Klachtenadviescommissie. Hoe gaat het nu verder?

De klachtenadviescommissie neemt uw klacht in behandeling. Zij passen als het nodig is hoor en wederhoor toe.

Binnen 2 weken na de hoorzitting brengt de commissie advies uit aan de directie van deltaWonen.

Binnen 5 werkdagen neemt de directie een beslissing. In de regel wordt het advies van de commissie door de directie overgenomen. Tenzij er een zwaarwegende reden is om ervan af te wijken.

U krijgt binnen een week na dat besluit een brief van ons. U kunt dit nalezen in de folder niet tevreden

Welke klachten neemt de Klachtenadviescommissie niet in behandeling?

Klachten over de huurprijs of servicekosten behandelt de Huurcommisie of de kantonrechter. Klachten die al bij een andere instantie in behandeling zijn kunnen niet worden ingediend.

Meer vragen (1)

Vertalen / Translate