Compliment of klacht?

Als huurder mag u van ons een goede service verwachten. Bent u tevreden of juist niet? Wij horen het graag.

Laat het ons HIER weten.

Veel gevraagd over Compliment of klacht?

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

Algemeen

U kunt ons bellen, dan spreken wij de klacht met u door. We kijken dan of we er samen uit kunnen komen.

Direct melden? Klik dan HIER.

Een brief sturen kan ook. Binnen 2 werkdagen hoort u wie uw klacht in behandeling neemt. U krijgt binnen 5 werkdagen bericht wat we met uw klacht doen. Bij spoedeisende vragen krijgt u zo snel mogelijk antwoord.

Hoe dien ik een klacht in bij de Klachtenadviescommissie?

Algemeen

Voordat u een klacht indient bij de Klachtenadviescommissie, vragen wij u eerst contact met ons op te nemen. Onze klachtenexpert zorgt dat uw klacht bij de leidinggevende terecht komt.

Wij zoeken graag met u naar een oplossing. Geef HIER uw klacht door.

Komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht indienen met het formulier klachtenadviescommissie. Dit formulier stuurt u naar de klachtenadviescommissie Secretary Solutions, Dorpsstraat 24A, 7451 BV Holten. Of mailen naar info@klachtenadviescommissieregiozwolle.nl

 

 

Bent u tevreden en wilt u ons een compliment geven?

Algemeen

Wij horen het graag! Geef HIER uw compliment door.

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie mij bieden. Wat kan ik doen?

Algemeen

Bent u niet tevreden met de manier waarop de klacht is afgehandeld of met de oplossing die is voorgesteld? Dan kunt u uw klacht via het formulier klachtenadviescommissie sturen naar de klachtenadviescommissie Secretary Solutions, Dorpsstraat 24A, 7451 BV Holten. Of mailen naar info@klachtenadviescommissieregiozwolle.nl

 

Ik heb een klacht ingediend bij de Klachtenadviescommissie. Hoe gaat het nu verder?

Algemeen

De klachtenadviescommissie neemt uw klacht in behandeling. Als het tot een hoorzitting komt, dan past de commissie 'hoor en wederhoor' toe.

Binnen 3 weken na de hoorzitting brengt de commissie advies uit aan de directie van deltaWonen.

Binnen 1 maand neemt de directie een beslissing. In de regel wordt het advies van de commissie door de directie overgenomen. Als er een zwaarwegende reden is, kan de directie van het advies afwijken.

U kunt alles nalezen in de folder Niet tevreden en het Reglement Klachtenadviescommissie.

Welke klachten neemt de Klachtenadviescommissie niet in behandeling?

Algemeen

Klachten over de huurprijs of servicekosten behandelt de Huurcommissie of de kantonrechter. Klachten die al bij een andere instantie in behandeling zijn kunnen niet worden ingediend.