Communicatie

Wij hebben regelmatig contact met u als klant. Heeft u een vraag over een nieuwsbrief, enquete of brief? Wij helpen u er graag mee.

Veel gevraagd over Communicatie

Ik heb een mail gekregen. Maar ik vraag me af of die wel van jullie afkomt. Wat kan ik doen?

Twijfelt u of de mail van ons afkomt? Controleer dan of de mail eindigt op @deltawonen.nl. Maak geen geld over als u twijfelt en klik niet op een link. Bel eerst met ons!

Sinds 2020 ontvangen woningzoekenden mailtjes van Woningnet met de vraag geld over te maken. Doet dat niet! Het zijn phishingmailtjes waarmee criminelen proberen u geld afhandig te maken. Voor een voorbeeld; klik hier.

Waarom krijg ik een enquête van jullie?

Uw mening over onze service is belangrijk! Daarom vragen wij regelmatig uw mening. Soms doen we dat met een enquête. Bijvoorbeeld na een reparatieverzoek, vertrek uit onze woning. Of als u bij ons start als huurder.

Zo weten we hoe we onze service kunnen aanpassen op uw wensen.

Ik heb een enquête van jullie gekregen. Maar die wil ik niet meer ontvangen. Wat kan ik doen?

U kunt ons bellen. Dan zorgen wij ervoor dat u geen enquêtes meer ontvangt.

Ik heb een nieuwsbrief van jullie gekregen. Maar die wil ik niet meer ontvangen. Wat kan ik doen?

U kunt ons bellen. Dan zorgen wij ervoor dat u geen nieuwsbrieven meer krijgt.

Ik wil mijn contactgegevens veranderen. Hoe regel ik dat?

Op Mijndeltawonen kunt u zelf uw e-mailadres en telefoonnummer veranderen. U kunt ons ook bellen. Dan passen wij de gegevens voor u aan.

Kan ik iemand machtigen om voor mij wat te regelen?

Ja, u kunt het volgende regelen met een volmacht:

  • Rondom de verhuizing: 1e controle/eindcontrole/oplevering.
  • Opzeggen van de huurovereenkomst.
  • Ondertekenen van de huurovereenkomst.
  • Afhalen van sleutels en druppels.

Vul de volmacht in. Stuur een ondertekend exeplaar aan ons op, of geef het af aan onze medewerker.

Meer vragen (1)