Nieuw brief/ e-mailsysteem

mail.jpg

Wij werken met een nieuw brief/e-mailsysteem. Helaas lopen we tegen een aantal dingen aan die nog niet helemaal goed gaan. Daardoor kan het bijvoorbeeld gebeuren dat een huurder een brief of e-mail 2 keer krijgt, zoals de factuur voor de huur. Heeft u deze 2 keer ontvangen? U hoeft de factuur maar 1 keer te betalen.

Voortaan e-mail ontvangen in plaats van brief? 
Ook hebben huurders een brief of e-mail van ons ontvangen of wij hen in de toekomst mogen mailen. De brief komt dan niet meer per post.
Van veel huurders weten wij al of we hen mogen mailen. Dit hebben zij eerder bij ons aangegeven. 

Contact met deltaWonen
We vinden het belangrijk dat huurders zelf kiezen hoe zij contact met ons hebben. Dat kan zijn per brief, per e-mail, telefoon of aan de balie.
Heeft u vragen over een brief of e-mail die u van ons heeft ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Terug naar overzicht

Vertalen / Translate