DeltaWonen publiceert het jaarverslag 2016: " We werken op veel manieren aan betaalbaar wonen."

Spacer.jpg

Iedereen heeft recht op een goede en betaalbare woning. Daarom heeft deltaWonen in 2016 opnieuw volop geïnvesteerd in duurzame kwaliteit, beschikbaarheid en betaalbaarheid van sociale huurwoningen. Dat blijkt uit het jaarverslag 2016 dat vandaag door de corporatie werd gepubliceerd.

Werken aan duurzame kwaliteit In 2016 heeft deltaWonen, 1.274 woningen, een recordaantal E-renovaties uitgevoerd. Evert Leideman: “Door ons bezit te verduurzamen werken we rechtstreeks aan de kwaliteit en het comfort van deze woningen. Bovendien kunnen de bewoners hierdoor profiteren van een lagere energierekening.” De Zwolse woningcorporatie streeft er naar dat in 2024 al haar woningen tenminste energielabel B hebben. “Behalve dat dit gunstig is voor de bewoners, leveren we hiermee ook een belangrijke bijdrage aan het milieu doordat de CO2 uitstoot van onze woningen hiermee sterk afneemt,” vertelt Leideman. Lees voor meer informatie ons hele jaarverslag en het persbericht over het jaarverslag aan de rechterzijde van deze pagina.

Vertalen / Translate